Skuteczność profesjonalnego pozycjonowania strony

Pozycjonowanie to termin stosowany do określenia zakresu działań podejmowanych w celu wyniesienia pozycji strony na szczyty wyszukiwarki Google. Obejmuje to bardzo wiele różnorodnych zadań i zajmują się tym specjalistyczne firmy zwane agencjami SEO. Nie jest jednak możliwe, żeby zapewnić pierwsze miejsce w wyszukiwarce, bo wyniki są dynamiczne i składa się na nie wiele czynników, sprawdzanych przez algorytmy Google. Tylko odpowiednio długo i właściwie przeprowadzane zmiany mogą prowadzić do sukcesu pozycjonowania stron.

Czym jest SEO?

SEO, czyli po angielsku „search engine optimization”, to optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarki internetowej. Może dotyczyć również Yahoo i Bing, jednak Google jest najchętniej wybieraną wyszukiwarką. Na SEO składają się działania optymalizacji samej strony, czyli on-page, takie jak odpowiednia hierarchia nagłówków H1-H6, wartościowe teksty, wiek domeny, unikalna treść, kod HTML bez błędów czy właściwie uzupełnione meta-tagi. Są to także działania poza stroną, czyli off-page – linkowanie oraz wizerunek w social media. Google podało, że jest to ponad 200 czynników rankingowych, które trzeba wziąć pod uwagę podczas pozycjonowania stron w Warszawie.

Co to znaczy reklama AdWords w Warszawie?

Reklama AdWords w Warszawie, czyli Google Ads, to linki sponsorowane pojawiające się w wynikach wyszukiwarki nad wynikami organicznymi, czyli bezpłatnymi. Istnieją dwa główne sposoby wybierania linku sponsorowanego w reklamie AdWords: za pomocą wyboru słów kluczowych lub witryn internetowych, dla których będzie się pojawiała reklama. Pozycja tego linku sponsorowanego jest określana na podstawie CPC, czyli maksymalnej stawki zasądzonej przez reklamodawcę oraz wyniku jakości reklamy. To, czy reklama AdWords w Warszawie ma wysoką jakość, jest mierzone najczęściej przy pomocy CTR, czyli współczynnika klikalności oznaczającego procentowy stosunek liczy kliknięć do liczy wyświetleń. Kampanie AdWords mogą pojawić się także na YouTube czy Gmail. Agencja SEO Blumo ma duże doświadczenie w we wszystkich aspektach AdWords, więc warto zapoznać się z cennikiem pozycjonowania stron w Warszawie.

Po co stosować pozycjonowanie stron w Warszawie?

Pozycjonowanie stron w Warszawie można nazwać nowoczesną dźwignią handlu. Internet to potęga marketingu, żadne gazety czy telewizja nie przyniosą takiego sukcesu. Ilość zalet wynikające z wybrania optymalizacji stron pod kątem SEO jest ogromna, jednak do najważniejszych można zaliczyć:

  • wzrost konwersji, czyli sukces finansowy – konwersja to wykonanie pożądanego działania przez użytkownika, którym może być np. zapisanie do newslettera, zakup produktu w sklepie czy zarejestrowanie konta. Takie rezultaty wiążą się bezpośrednio ze wzrostem przychodów ze strony czy sklepu.

  • budowanie zaufania i świadomości marki – ludzie najczęściej kupują produkty czy usługi, które są sprawdzone lub polecone przez innych, dlatego warto postawić sobie za długofalowy cel wzmocnienie pozycji marki na rynku.

  • zdobycie przewagi nad konkurencją – zatrudnienie profesjonalnej firmy pozycjonującej strony w Warszawie takiej, jak Blumo, zagwarantuje regularnie podejmowane kroki na stronie, znajomość wymagań algorytmów Google, stały kontakt dzięki czemu utrzymasz najwyższą pozycję i przewagę nad konkurencją w branży.

Pozycjonowanie stron i reklama AdWords w Warszawie są przeznaczone dla wszystkich: sklepów internetowych, dużych firm, producentów, mniejszych firm lokalnych, startupów, placówek medycznych czy blogerów. Zachęcamy do sprawdzenia cennika pozycjonowania stron w Blumo.

Dodaj komentarz